Type stilling: 

Administrasjonskonsulent – Vikariat, 40% stilling

Arbeidssted:

Mysen

Indre Østfold brann og redning IKS har et ledig vikariat – administrasjonskonsulent, 40% stilling. 
Som administrasjonskonsulent vil du ha ansvar for fakturahåndtering, refusjoner, sentralbord og publikumsveiledning.  Du vil også inneha en viktig servicefunksjon og  dermed være en viktig bidragsyter og støttespiller for ledelsen og alle ansatte i forbindelse med personalaktiviteter, samlinger, møter med mer.

Det er viktig at du har et ønske om å arbeide i en administrativ funksjon, samt at du har evner til å jobbe selvstendig, med stor grad av service.  

Indre Østfold brann og redning IKS har et ledig vikariat – administrasjonskonsulent, 40% stilling. 
Som administrasjonskonsulent vil du ha ansvar for fakturahåndtering, refusjoner, sentralbord og publikumsveiledning.  Du vil også inneha en viktig servicefunksjon og  dermed være en viktig bidragsyter og støttespiller for ledelsen og alle ansatte i forbindelse med personalaktiviteter, samlinger, møter med mer.

Det er viktig at du har et ønske om å arbeide i en administrativ funksjon, samt at du har evner til å jobbe selvstendig, med stor grad av service.  
 

Vi ser etter deg som:

  • Trives med å yte god service
  • Er ansvarsbevisst og selvstendig
  • Er nøyaktig og strukturert
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Har ønske om å bidra til et godt arbeidsmiljø

Indre Østfold brann og redning er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle som er kvalifisert, til å søke stilling hos oss.
 

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Arbeidsoppgaver:

  • Fakturabehandling og håndtering av refusjoner for alle avdelinger
  • Innkjøp
  • Sentralbordtjeneste og publikumsveiledning
  • Bidra ved gjennomføring av personalaktiviteter, samlinger og møter
  • Andre merkantile oppgaver etter selskapets behov

Vi er en liten avdeling, med få ansatte, så overlappende oppgaver ved fravær i avdelingen må regnes med.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning, evt. fagbrev
  • Minimum 3 års relevant arbeidserfaring, kan kompensere for utdanningskravet
  • Gode IT-kunnskaper og god systemforståelse
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring med arbeid knyttet mot fakturahåndtering og bruk av Visma
  • Erfaring fra sentralbordtjeneste

Vi kan tilby:

  • Varierte og interessante arbeidsoppgaver
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø, med engasjerte kollegaer - hvor humoren sitter løst. 


Generell informasjon:


Indre Østfold brann og redning IKS praktiserer fleksibel arbeidstid, og arbeidsforholdene er ellers på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og avtaleverk, herunder pensjonsordning i KLP. Prøvetiden er 6 måneder.

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Lønn etter utdanning/kompetanse og ansiennitet, iht. gjeldende tariff. Prøvetiden er 6 måneder.
Vikariatet løper frem til medio februar 2025.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt offentlighet. Vi vil varsle søkere som har bedt om unntak fra offentlighet, dersom dette ikke kan imøtekommes (offentlighetslovens § 25). 
 

Spørsmål om stillingen rettes til: Linda Gangnes, HR-administrasjonsleder - tlf: 45011014

E-post: linda.gangnes@iobr.no

Søknadsfrist:  17.03.24
Søknad og CV sendes til post@iobr.no og merkes med «Vikariat Administrasjonen»